Avui dia 18 d’octubre hem fet la primera assemblea del Programa del Projecte Democràtic d’aquest curs. Tota l’Etapa Primària ens hem reunit al menjador per explicar el treballat realitzat a les diferents comissions durant aquest primer mes i mig de classe.
Related Posts
-
Consignes del Sr. Carnestoltes
-
Jornades científiques i culturals 2023
-
Carnaval 2023
-
4a assemblea
-
Graduació de sisè
-
1a assemblea (curs 2023-24)
-
Fortalesa Eiximenis a la televisió
-
La nostra Isabel es jubila!
-
3a assemblea
-
Marató
-
Dia de la Pau
-
Alumnes assignats al centre (juny)
-
Nova pàgina web
-
Castanyada 2022
-
Setmana Europea de Prevenció de Residus
-
Inici curs 20-21
-
2a assemblea
-
Setmana prevenció de residus
-
Temps de flors 24
-
XARXA DE CME


