El passat dia 11 de març vàrem celebrar la quarta assemblea d’alumnes de primària d’aquest curs. A la tarda vam anar a l’Auditori Josep Irla, on els representants de cada comissió (entre tres i quatre alumnes) van explicar les tasques realitzades al llarg de les diferents setmanes que han passat en aquell grup de treball. Com sempre, vam acabar amb una cançó. Mireu i gaudiu de la petita mostra que us hem preparat.
Related Posts
-
DENIP 2024
-
Carnaval 2023
-
Beques de menjador: curs 2023-24
-
Oferta inicial de places, 2023-24
-
Les proves cangur 2023
-
4t dia S. Cultural 24
-
1a assemblea de les Comissions
-
Una xerrada peculiar
-
Setmana cultural
-
Setmana de carnaval 2022
-
Premis
-
3r dia S. Cultural 24
-
Guanyadors del CONCURS de CARTELLS de FIRES
-
Nadal 2021
-
Final de curs 22-23
-
2a assemblea
-
Premis Antònia Adroher 2023
-
Ajuts individuals de menjador escolar pel curs 2023-2024
-
Nadal 2020
-
Dia de la Pau


