Avui hem pogut gaudir de la Cantata feta a l’Auditori, on hi han participat tot l’alumnat de cicle mitjà de la nostra escola. Ho han fet molt i molt bé! I si voleu conèixer l’autor i escoltar les diferents peces, mireu l’article de la revista de l’escola que publicarem a finals de juny.
Related Posts
-
Jornada de PORTES OBERTES
-
Feliç Sant Jordi!
-
Activitats
-
Dia internacional de la dona
-
Acomiadem el curs 2023-2024
-
Campiones!
-
Premi Sambori
-
A l’estiu…
-
Preinscripció
-
Nadal!
-
Carnestoltes
-
Dia de la Pau
-
Publicació barem provisional
-
Jornada de portes obertes 2026
-
Matemàtiques
-
La mà que pensa
-
Gala de premis Wapps.cat
-
Auditori 1r trimestre
-
Web més votada!
-
Premi Oxford




