El dia 31 de març, l’escola va sortir a TV Girona. El programa Connecti.cat va fer una connexió en directe amb les creadores de la pàgina web https://fortalesaeiximenis.cat per saber com s’havia pensat i quin era el seu objectiu. Van entrevistar a la Maria, coordinadora del projecte i responsable de la web, i van fer diverses preguntes a les portaveus del grup EixTic de 5è i 6è, l’Afra, l’Aina i la Blanca que, abans de finalitzar la connexió, van presentar el seu himne juntament amb en Guerau, l’Ona, la Irene, la Jordina, la Júlia i la Núria. Van acabar amb un crit de VOTEU-NOS que va fer tremolar la càmera.
Related Posts
-
Temps de flors 24
-
DENIP
-
Festa Major i castanyada 23/24
-
XARXA DE CME
-
Setmana Prevenció Residus 2021
-
Llistat d’alumnes assignats a l’Eiximenis i llista d’espera
-
DENIP 2024
-
3a assemblea
-
Felicitació de Nadal
-
Fortalesa Eiximenis a la televisió
-
Comença el curs 2023-24
-
Jornada de portes obertes
-
Ajuts individuals de menjador escolar pel curs 2023-2024
-
DENIP 2023
-
Curs 2022-23
-
Informe de l’oferta inicial de places
-
Canvi de protocol respecte a les mascaretes
-
Alegria és Festa Major
-
Primer dia d’escola -2021-22
-
Graduació de sisè




