El dilluns 5 de febrer vàrem fer la tercera assemblea del Programa Democràtic. Els nens i les nenes de l’etapa primària ens vam reunir per passar comptes de les tasques realitzades a cada comissió. Com sempre, vam acabar amb una cançó.
Related Posts
-
EixTic continua
-
Sortim a la televisió de Girona!
-
Malbaratament alimentari
-
Castanyada 2022
-
2a assemblea
-
DENIP 2023
-
Llistat d’alumnes assignats a l’Eiximenis i llista d’espera
-
Canvi de protocol respecte a les mascaretes
-
Castanyada 2020
-
Nadal 2020
-
Setmana Prevenció Residus 2021
-
1a assemblea de les Comissions
-
Comença el curs 2023-24
-
Graduació de sisè
-
Castanyada i Festa Major!
-
Premis literaris M. Antònia Adroher 2022
-
Una xerrada peculiar
-
Fanalet guanyador
-
Premis Literaris- 2n premi!
-
Festival de Nadal


