Avui hem celebrat la Setmana Europea de Mobilitat. N’hem parlat a classe i després de l’hora d’esbarjo hem anat a la plaça 1 d’octubre a fer jocs. Us deixem un vídeo amb imatges de la diada.
Related Posts
-
llista preinscrits 3 de maig
-
Comença el curs 2023-24
-
3r dia S. Cultural 24
-
Sortim a la televisió de Girona!
-
Premis
-
3a assemblea
-
Jornades Científiques i Culturals
-
Consignes del Sr. Carnestoltes
-
Jocs Florals 2021
-
Preparem el Nadal
-
Preparem el Nadal!
-
Castanyada 2022
-
4t dia S. Cultural 24
-
Inici curs 20-21
-
Beques de menjador: curs 2023-24
-
Dia de la Pau
-
Nadal 2020
-
Informe de l’oferta inicial de places
-
Temps de flors 24
-
Setmana de carnaval 2022



