El Fanalet de l’alumnat d’Infantil 5 de l’escola ha estat el guanyador en el concurs de Fanalets “Fem el fanalet per anar a esperar els Reis”, organitzat per l’Ajuntament, els Manaies de Girona i El Corte Inglés. Certament els hi ha quedat molt bonic!
Related Posts
-
Nova pàgina web
-
Setmana cultural
-
3r dia S. Cultural 24
-
DENIP 2023
-
Programa de Fruita
-
DENIP 2024
-
Temps de flors 24
-
Inici curs 20-21
-
Jocs Florals 2021
-
Setmana prevenció de residus
-
Beques de menjador: curs 2023-24
-
Premis
-
Canvi de protocol respecte a les mascaretes
-
Setmana Europea de Prevenció de Residus
-
Informe de l’oferta inicial de places
-
Proves cangur 24
-
Castanyada 2020
-
Consignes del Sr. Carnestoltes
-
Primer dia d’escola -2021-22
-
Castanyada 2022



