El Fanalet de l’alumnat d’Infantil 5 de l’escola ha estat el guanyador en el concurs de Fanalets “Fem el fanalet per anar a esperar els Reis”, organitzat per l’Ajuntament, els Manaies de Girona i El Corte Inglés. Certament els hi ha quedat molt bonic!
Related Posts
-
Alumnes assignats al centre (juny)
-
Jornades científiques i culturals 2023
-
Bicicletes
-
Castanyada 2020
-
1a assemblea de les Comissions
-
Felicitació de Nadal
-
4t dia S. Cultural 24
-
Ajuts individuals de menjador escolar pel curs 2023-2024
-
Carnestoltes 2024
-
EixTic continua
-
Llistat d’alumnes assignats a l’Eiximenis i llista d’espera
-
Guanyadors del CONCURS de CARTELLS de FIRES
-
Inici curs 20-21
-
Una xerrada peculiar
-
Malbaratament alimentari
-
Fortalesa Eiximenis a la televisió
-
Dia de la Pau
-
Premis Antònia Adroher 2023
-
Consignes del Sr. Carnestoltes
-
Castanyada 2022



