Avui dia 11 de maig ha sortit publicada la llista de sol·licituds que han demanat el centre en primera petició, amb la seva puntuació i després d’haver finalitzat el període de reclamacions. Podeu consultar-la aquí mateix:
Related Posts
-
4a assemblea
-
Alumnes assignats al centre (juny)
-
Setmana prevenció de residus
-
EixTic continua
-
Sortim a la televisió de Girona!
-
Felicitació de Nadal
-
Setmana Prevenció Residus 2021
-
1a assemblea
-
Nova pàgina web
-
Final de curs 22-23
-
Graduació de sisè
-
El dia de la pau
-
Premis literaris M. Antònia Adroher 2022
-
Setmana Europea de Mobilitat-23/24
-
DENIP 2023
-
Visita del patge reial
-
Carnaval 2023
-
Temps de flors 24
-
Festa Major i castanyada 23/24
-
Jornada de portes obertes



